Cum sa mananci pe saturate la cina fara sa te ingrasi. 6 retete dietetice simple care te ajuta sa iti mentii silueta!

Cum sa mananci pe saturate la cina fara sa te ingrasi. 6 retete dietetice simple care te ajuta sa iti mentii silueta!Vrei sa slabesti fara sa te infometezi si fara sa fii nevoita sa mananci doar alimente fara gust? Te-ai saturat de toate dietele care iti impun sa nu mai mananci seara? Afla care sunt cele mai grozave alimente dietetice si combina-le pentru a obtine cina perfecta de fiecare data.

Bineinteles, nici nu ar trebui sa te gandesti la produse de tip fast food, insa nici sa-ti imaginezi ca-ti vom da idei despre cum sa faci o salata din doar doua frunze. Iata cateva retete pentru o cina gustoasa si usoara, de care te vei indragosti:

1. Spaghete cu boabe de fasole verde

In bucataria chinezeasca, boabele de fasole sunt scoase din pastai inainte sa ajunga la maturitate. Acestea se numesc edamame si daca le calesti, in cantitate de 2/3 ceasca, alaturi de o ceapa rosie medie si 3 ardei iuti rosii intr-o lingura de ulei de masline, vei obtine un sos grozav pentru spaghete. Fierbe pastele si delecteaza-ti simturile cu aceasta cina delicioasa si cu doar 420 de calorii.

2. Cereale farro cu piept de pui

Rumeneste un piept de pui intr-o lingura de ulei de masline, dupa ce l-ai taiat in prealabil si adauga sare si piper dupa gust. Intr-un vas separat, soteaza un sfert de ceapa rosie intr-o lingura de ulei si adauga o jumatate de ceasca de cereale farro uscate; adauga 2/3 de ceasca de apa si lasa amestecul sa fiarba timp de 20 de minute, apoi adauga bucatile de pui si condimenteaza cu patrunjel. Tot acest ospat nu te va costa decat 490 de calorii.

3. Salata cu carne de vita

Prepara doua linguri de seminte rosii de quinoa asa cum este indicat pe pachet. Amesteca-le cu doua cesti de frunze de salata mesclun, cu 100 g de carne de vita fiarta sau preparata pe gratar si cu o jumatate de ceasca de buchetele de broccoli tocate. Condimenteaza cu sare si piper dupa gust si adauga doua linguri de ulei de masline si una de oted balsamic, pentru un plus de savoare. Nu-i asa ca cina ta de 320 de calorii miroase delicios?

4. Farfalle cu anghinare

Fierbe 60 de grame de paste farfalle integrale si adauga doua linguri de ulei de masline dupa ce le-ai clatit cu apa rece si le-ai scurs.

 

 

Citeste integral pe: ele.ro

Etichete:, , , , , , , , , , , ,

Categorii: DIETA, Natural, Nutritie, Sanatate

Abonează-te

Subscribe to our RSS feed and social profiles to receive updates.

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s