3 exercitii Pilates pentru fund bombat si tonifiat

3 exercitii Pilates pentru fund bombat si tonifiatMulte reprezentante ale sexului frumos isi doresc sa aiba un posterior tonifiat si bombat, insa cate dintre ele ar sustine activitati fizice intense pentru a obtine fesele mult dorite? Daca si tu te numeri printre cele din urma, nu trebuie sa iti pierzi speranta pentru ca avem pentru tine solutia perfecta. Ce spui de un set de exercitii relaxante, lente, dar care sa iti lucreze musculatura intens? Iata 3 exercitii Pilates pentru fund !

 

 

3 exercitii Pilates pentru fund

Exercitiul 1: intinde-te pe spate, tinand bratele pe langa corp, genunchii indoiti si picioarele usor departate. Tot ce trebuie sa faci este sa ridici bazinul de pe podea, sprijinandu-te in maini si in picioare. Incordeaza abdomenul si fesele (in special) in acest timp. Ridica posteriorul de pe podea si revino la pozitia de start (de 4 ori), apoi mentine-l sus si efectueaza cateva contractii consecutive (de 4 ori). Realizeaza doua seturi.

Exercitiul 2: intoarce-te pe partea dreapta a corpului, tinand picioarele usor indoite. Du o mana la cap si alta fixeaz-o in fata pieptului. Aliniaza talpile si ridica piciorul usor, formand o deschizatura (de 4 ori), apoi ridica piciorul complet (de 4 ori). Pastreaza piciorul stang ridicat si realizeaza cercuri spre interior (de 4 ori), apoi spre exterior (de 4 ori). Relaxeaza-te cateva secunde, apoi intoarce-te pe partea stanga a corpului si urmeaza aceiasi pasi.

Exercitiul 3: Asaza-te pe burta, tine picioarele intinse si mainile in fata, apoi indoaie genunchii. Tine fesierii incordati in timp ce ridici talpile spre tavan (de 6 ori). Nu este nevoie sa ridici picioarele prea mult, ci doar cativa centimetri de la podea.

Daca esti incepatoare, realizeaza numarul de repetari indicat in parateza si, odata ce te obisnuiesti cu aceste exercitii Pilates pentru fund, efectueaza-le de mai multe ori. Vestea buna ca este aceste exerctii nu te ajuta sa obtii doar un posterior bombat, ci si sa-ti lucrezi coapsele.

Efectueaza si tu acest set de exercitii Pilates pentru fund si vei obtine in sfarsit ceea ce iti doresti. Posteriorul tau va fi mai tonifiat si mai bombat ca niciodata.

 

Citeste integral pe: divahair.ro

Etichete:, , , , , , ,

Categorii: Celulita & slabire, INGRIJIRE, Sanatate, Stiri

Abonează-te

Subscribe to our RSS feed and social profiles to receive updates.

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s