Scapa de grasimea de pe abdomen – 5 metode naturale

Scapa de grasimea de pe abdomen - 5 metode naturaleColaceii si tesutul gras din jurul abdomenului reprezinta de fapt cele mai nocive depozite grase din organism. Specialistii sustin ca depozitele grase din jurul abdomenului afcteaza organele interne si cresc foarte mult riscul de diabet si boli cardiovasculare. De aceea a avea o talie subtire nu este numai un moft estetic, ci si o nevoie de sanatate.

 

 

Trebuie sa stiti ca sunt mai multi factori care “colaboreaza” in formarea si mentinerea grasimii de pe abdomen. Desi alimentatia reprezinta factorul cel mai important (alimentele grase, prajite sau cele procesate), totusi sedentarismul, fumatul, consumul scazut de apa, stresul, bolile tiroidiene, consumul exagerat de alcool si tulburarile psihice reprezinta alti factori care nu trebuie neglijati cand dorim sa scapam de depozitele grase din jurul abdomenului.

5 metode naturale sa scapi de grasimea din jurul ABDOMENULUI

1. Deciziile cele mai grele… cele alimentare

Cand vine vorba de alimentatie avem tendinta de a urma tot felul de diete, marea majoritate de scurta durata, dar cu efecte… la fel de scurte. Trebuie sa stiti ca depozitele grase din jurul abdomenului se “topesc” printre ultimele, asadar este nevoie de o perioada mai lunga de timp in care sa adoptati obiceiuri alimentare sanatoase, ca efectele sa devina vizibile.

Prin urmare, nu este nevoie sa urmati o dieta anume, ci… doar sa faceti alegerile bune cand vine vorba de ce puneti in farfurie.

Este indicat sa:
– Evitati orice aliment sau bautura care contine zahar. Totusi, daca aveti o pofta exagerata de dulce, alegeti sa consumati un fruct, sa folositi miere sau alt indulcitor natural sau sa mancati cateva patratele de ciocolata neagra cu concentratie cat mai mare de cacao.

  • Evitati produsele care contin faina, mai ales faina alba. De ce? Pentru ca fainoasele blocheaza absorbtia calciului (paine, paste, macaroane, blaturi, biscuiti, foietaje etc.), dar totodata faina (chiar cea care pleaca direct de la moara) este plina in aditivi care au efect toxic asupra organismului. De aceea este bine fie sa preparati in casa painea, din faina integrala de la moara, fie sa consumati ocazional painea si alte produse care contin faina.
  • Evitati orice preparat prajit, chiar si mancarurile gatite in care s-a calit ceapa.
  • Nu consumati mai mult de o lingurita de ulei extravirgin pe zi.
  • Evitati sa beti sucuri sau bauturi alcoolice. Este de preferat sa beti cat mai multa apa.
  • Consumati mult… usturoi. Da, chiar usutroi, zilnic daca se poate si daca nu aveti intoleranta la aceasta minune alimentara. Usturoiul este indicat in special fumatorilor, jucand un rol important in mentinerea tenului tanar. Usturoiul este totodata unul din alimentele cele mai recomandate in protectie cardiovasculara si antidiabetica, reducand grasimile din organism si colesterolul rau din sange.

Daca veti respecta aceste reguli, rezultatele incep sa devina vizibile dupa numai 2 saptamani.

2. Nimic nou: se recomanda MISCARE

Nu iti place sa faci miscare? Nu se poate, trebuie sa existe ceva care iti face placere. Poate iti plac jocurile in echipa, poate dansul ori inotul, poate ai nevoie de un antrenor personal sau pur si simplu iti place sa calatoresti. Si daca nu reusesti sa iti organizezi destul de bine timpul astfel incat sa faci miscare in fiecare zi, atunci poate ar fi cazul sa alegi 2-3 zile pe saptamana in care sa mergi pe jos, sa renunti la masina personala si sa uiti ca s-a inventat liftul.

3. Papadie – verde cu magie

Va vine sa credeti ca papadia, care creste peste tot, inclusiv in oras, este o minune terapeutica? Papadia este recomandata a se consuma fie cruda, in salate (in special frunzele si tulpina) sau ca ceai de papadie.

Papadia prezinta efecte miraculoase asupra ficatului, rinichului, dar si in privinta metabolismului grasimilor. Papadia este recomandata persoanelor care sufera de boli de inima sau hipertensiune, dar si in curele de detoxifiere, accelerend curatarea organismului. Papadia este indicata si celor care sufera de edeme, ajutand la eliminarea excesului de apa din organism.

4. Uleiul de peste

Fie alegeti sa consumati des peste, fie sa luati suplimente alimentare cu ulei de peste.

Uleiul de peste este bogat in acizi grasi omega 3, omega 6 si omega 9, esentiali pentru mobilizarea grasimilor din depozite.

Citeste integral pe: kudika.ro

Etichete:, , , , , ,

Categorii: Celulita & slabire, DIETA, Frumusete, INGRIJIRE, Ingrijirea corpului, Natural, Nutritie, Sanatate

Abonează-te

Subscribe to our RSS feed and social profiles to receive updates.

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s