Cele mai bune exercitii cardio pentru un abdomen plat

Cele mai bune exercitii cardio pentru un abdomen platPentru a obtine un abdomen perfect, nu trebuie neaparat sa te rezumi la exercitii speciale pentru aceasta zona, ci poti sa optezi pentru un antrenament cardio care sa lucreze si acesti muschi. Astfel, iti imbunatatesti capacitatea cardio-pulmonara si te bucuri si de alte numeroase beneficii ale exercitiilor aerobice.

 

 

Iata care sunt cele mai bune exercitii cardio pentru un abdomen plat, pe care le poti include in rutina ta zilnica de sport!

Exercitii cardio pentru abdomen plat

Genunchii la piept

Unul dintre exercitiile cele mai bune pentru a tonifia musculatura abdomenului este acela in care iti aduci genunchii la piept. Stai dreapta, cu picioarele despartite la nivelul umerilor si incepe prin a alerga pe loc. Apoi mareste viteza si ridica genunchii la piept, ca si cum ai incerca sa urci scarile rapid. Repeta ridicarea timp de cel putin 30 de secunde, apoi revino la joggingul simplu pe loc, pentru 15 secunde. Repeta de cate ori poti exercitiul, crescand intensitatea pe masura ce devii mai puternica.

Saritul corzii

Beneficiile saritului cu coarda sunt nenumarate, iar acesta este unul dintre exercitiile care nu trebuie sa lipseasca din repertoriul tau. Iti vei sculpta nu numai muschii abdominali, ci si pe cei ai picioarelor si, astfel, vei impusca doi iepuri dintr-un foc. Nu trebuie sa ai parte de o instruire speciala pentru acest antrenament, pentru ca mai mult ca sigur ca tii minte din copilarie cum sa sari coarda. Este indicat sa alternezi sariturile de pe un picior cu altul cu cele realizate cu ambele picioare. Incepi cu o sesiune de 15 minute si mareste durata dupa cateva zile de antrenament. Incearca urmatoarea rutina: saritura cu ambele picioare timp de cinci minute, un minut saritura cu piciorul stang, apoi un minut cu dreptul, trei minute de sarituri alternative cu stangul si dreptul, apoi inca cinci minute de sarituri pe ambele picioare. Pentru rezultate optime in zona abdominala, tine muschii respectivi incordati in permanenta.

Exercitiile Burpee

Exercitiile Burpee sunt destul de dificile, insa dau si rezultate exceptionale. Pentru a incepe exercitiul, asaza-te in pozitia de genuflexiune, cu mainile intinse in fata ta, apoi pune palmele pe podea si impinge picioarele in spate (vei fi in pozitia de flotare). Imediat dupa aceea, adu genunchii la piept si ridica-te la loc in pozitia de genuflexiune, efectuand, dupa aceea, o saritura in aer, ca si cum ai arunca mingea de baschet la cos. Repeta exercitiul pana cand ai realizat trei seturi a cate 12 repetitii, cu un minut de pauza intre fiecare set.

Exercitiile de tip escaladare

Exercitiile de escaladare sunt excelente pentru abdomen, deoarece iti solicita fiecare muschi din aceasta zona. Pozitia din care incepi este cea de flotare, cu spatele cat mai drept si palmele in dreptul umerilor. Adu genunchiul drept spre mana dreapta, atingand podeaua cu varfurile picioarelor. Revino cu piciorul in pozitia initiala si repeta miscarea cu stangul. Acest exercitiu trebuie efectuat cu o viteza destul de mare, fara insa a compromite pozitia corecta. La inceput, incearca sa faci trei seturi a cate 30 de repetitii, apoi creste numarul lor pe masura ce devii mai rezistenta.

Kangoo Jumps

Daca antrenamentul fizic ti se pare, in general, plictisitor, cu siguranta exercitiile cu ghetele pentru Kangoo Jumps iti vor schimba opinia in acest sens. Imagineaza-ti cum ar fi sa arzi peste 500 de calorii in mai putin de o ora de sarituri care iti vor aduce zambetul pe buze. Exercitiile acestea pot fi realizate de catre oricine, mai ales pentru ca articulatiile sunt protejate. In acelasi timp, ele contribuie la buna functionare a sistemelor limfatic si circulator si te scapa de grasimi in cel mai scurt timp, pentru ca iti solicita toti muschii. Pentru inceput, este recomandat sa te duci la cateva sedinte de Kangoo Jumps la o sala de fitness, unde sa ti se predea miscarile de baza. Dupa aceea, poti investi intr-o pereche de ghete cu care sa alergi in parc sau cu care sa iti faci propria rutina acasa.

Decat sa te rezumi la niste simple seturi de abdomene pe zi, este mult mai eficient sa incerci exercitiile cardio pentru abdomen, ale caror beneficii se extind nu numai asupra musculaturii, ci si asupra inimii si plamanilor.

 

Sursa: divahair.ro

Etichete:, , , , , , ,

Categorii: Celulita & slabire, INGRIJIRE, Sfaturi utile

Abonează-te

Subscribe to our RSS feed and social profiles to receive updates.

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s