Cea mai rapida dieta sanatoasa: 5 kilograme intr-o saptamana

Cea mai rapida dieta sanatoasa: 5 kilograme intr-o saptamanaDorinta de a avea un corp suplu si apetisant este cu atat mai apasatoare in timpul sezonului cald, cand orice femeie are ocazia sa isi etaleze formele si sa fie mai sexy ca oricand. Dietele rapide sunt adesea nesanatoase si au efecte neplacute pe termen lung, insa multe femei ignora avertismentele nutritionistilor si incearca sa obtina rezultate spectaculoase intr-un timp cat mai scurt.

De aceea, este cazul sa te documentezi si sa nu mai faci alegeri alimentare gresite, ci sa stii exact care sunt nutrimentele de care are nevoie organismul tau chiar si atunci cand tii un regim de slabire rapid .

Iata cea mai rapida dieta sanatoasa, care, alaturi de un stil de viata activ, te poate ajuta sa scapi de 5 kilograme intr-o saptamana!

Cea mai rapida dieta sanatoasa

Aceasta dieta presupune consumul a 1200 de calorii pe zi si luarea unui supliment de multivitamine si calciu in fiecare zi. Trebuie sa urmezi si o rutina de sport si sa eviti cu orice pret gustarile nesanatoase!

Ziua 1

Dimineata: 50 grame fulgi de porumb cu lapte degresat si o banana.

Pranz:

– o lipie integrala cu 50 g de piept de curcan, un ardei copt, o lingurita de maioneza light sau de soia, mustar si salata verde;

– o felie de mozzarella;

– doua fructe kiwi.

Seara:

-100 g de limba de mare fiarta sau inabusita;

– doua rosii prunisoare taiate in jumatati si date cu putin parmezan, apoi puse pe gratar;

– 30 g couscous;

– 100 g broccoli inabusit;

– o budinca de vanilie light.

Ziua 2

Dimineata:

– un smoothie din fructe de padure (o mana), jumatate de banana si un pahar cu lapte degresat;

– doi biscuiti integrali unsi cu margarina.

Pranz:

-un castron de supa de legume;

– o lipie cu legume facute la gratar, salata verde si sos salsa;

– un iaurt degresat mic;

– 15 boabe de struguri.

Seara:

-100g piept de pui dezosat la gratar;

– 50 g fasole la tigaie;

– trei cartofi mici fierti, taiati, unsi cu margarina si presarati cu putin patrunjel.

Ziua 3

Dimineata: 50 g fulgi de ovaz cu lapte degresat, o jumatate de mar ras, o lingurita de miere si un pic de scortisoara.

Pranz:

– salata din 100 g de piept de pui dezosat, facut la gratar, amestecat cu salata verde, cateva boabe de struguri, zece migdale, o lingura de maioneza light sau de soia si o lingura de smantana slaba;

– o banana.

Seara:

-100 g creveti inabusiti;

– un cartof mare copt, cu sos salsa si 1 lingura de smantana slaba;

– 100 g spanac facut la tigaie;

– o portie mica de orez cu lapte (se gaseste si in magazine).

 

Ziua 4

Dimineata:

– o jumatate de briosa englezeasca cu o jumatate de mar feliat si 100 g de branza de vaci;

– un iaurt mic degresat cu migdale.

Pranz:

– un castron de supa de rosii;

– o lipie integrala, 100 g carne de vita facuta la gratar si taiata felii subtiri, o ridiche, mustar, felii de rosii si salata verde;

– un castron de legume crude, la alegere;

– o para.

Seara:

– 100 g somon la gratar;

– 50 g orez brun fiert;

– 100 g de bucati de ananas in suc.

Ziua 5

Dimineata: un castron cu cereale, fructe de padure, migdale si o cana cu lapte degresat.

Pranz:

– o quesadilla dietetica, cu fasole facuta la tigaie si pusa intr-o tortilla integrala. Se adauga 50 g de cascaval light si se adauga sos salsa. Peste toate aceste se pune alta tortilla si se pune totul la microunde timp de 45 de secunde la intensitate mare;

– 50 g branza de vaci cu o mandarina;

Seara:

– 100 g muschi de porc;

– 200 g de legume verzi cu doua linguri de dressing alb light;

– un castron de iaurt inghetat peste care se presara fructe de padure.

Ziua 6

Dimineata:

– o felie de paine integrala prajita, unsa cu o lingura de unt de arahide, peste care se pune o jumatate de banana feliata;

– o cana de lapte slab.

Pranz:

– o lipie integrala, 100g ton de la conserva, o lingura de maioneza light, mustar, castraveti si cateva felii de ceapa;

– zece morcovi mici (baby carrots);

– un iaurt mic degresat in care se pune jumatate de banana.

Seara:

– Jambalaya: 80 g orez brun fiert, 30 g porumb, 50 g piept de curcan la gratar, sos salsa, 1/3 conserva de fasole rosie. Se incalzeste totul si se serveste imediat.

– 100 g spanac inabusit;

– un mar mediu.

Ziua 7

Dimineata:

– doua felii de paine integrala prajite cu branza de vaci, o rosie feliata, 50 g spanac inabusit si un ou fiert;

– un grapefruit.

Pranz:

– salata de fasole neagra, dintr-o jumatate de conserva de fasole, felii de mandarina, un ardei rosu taiat marunt, o ceapa rosie feliata, o ceapa verde si salata verde;

– o lipie mica integrala;

– o para.

Cina:

– 100 g piept de curcan;

– un cartof dulce cu o lingurita de margarina light;

– 100 g zucchini inabusit;

– 100 g bucatele de ananas in suc.

Cu ajutorul celei mai rapide diete sanatoase si al unui stil de viata activ, poti scapa de 5 kilograme rapid, fara a-ti pune in pericol organismul. Tine minte insa, ca rezultatele cele mai bune apar daca nu trisezi, asa ca incearca sa te abtii de la placeri vinovate si vei avea numai de castigat.

 

Sursa: divahair.ro

Etichete:, , , , , , ,

Categorii: Celulita & slabire, DIETA, Natural, Nutritie, Sanatate

Abonează-te

Subscribe to our RSS feed and social profiles to receive updates.

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s