Exercitii pentru picioare subtiri si frumoase, pe care le poti face acasa

Exercitii pentru picioare subtiri si frumoase, pe care le poti face acasaAi observat recent ca ai ceva probleme cand imbraci blugii tai skinny preferati? Ori in ciuda efortului fizic pe care il depui zilnic, tot nu esti multumita de picioarele tale? Multe exercitii fizice nu includ miscarile cheie, care lucreaza zonele cu probleme, iar munca ta ar putea fi in zadar. Iti spunem noi ce exercitii pentru picioare subtiri sa faci, pentru a arata grozav vara asta.

 


Pentru rezultate cat mai bune, executa fiecare miscare fara pauza, de patru ori pe saptamana, si incheie exercitiile pentru picioare subtiri cu 15-20 de minute de activitate cardio. Daca vrei sa grabesti procesul de ardere a grasimilor, elimina 500 de calorii din alimentatia ta.

Patinatorul – pentru picioare subtiri

Apropie picioarele, astfel incat degetele mari sa fie indreptate in fata, lasa mainile pe langa corp si priveste inainte. Fa un pas mare de „patinator” cu piciorul drept, apoi trage si piciorul stang, miscand bratele, ca si cum ai patina. Schimba repede directiile si misca-te in partea opusa. Fa acest exercitiu pentru picioare subtiri timp de un minut, alternand de la stanga la dreapta. Miscarile iti vor tonifia si sculpta muschii coapsei interioare, in timp ce vei schimba directiile, si vor arde grasimile.
exercitii pentru picioare subtiri

Fandari intr-o parte

Priveste inainte si departeaza picioarele cat poti de mult. Genunchii si degetele mari ar trebui pozitionate la aproximativ 45 de grade, iar mainile le tii pe solduri. Indoaie genunchii si lasa-te in jos cat poti de mult. Asigura-te ca ai spatele drept si stai in aceasta pozitie aproximativ 30 de secunde. Apoi, indreapta-ti usor picioarele pentru alte 30 de secunde si repeta miscarea de zece ori.
cum sa faci fandari

Lovituri de picioare

Departeaza usor picioarele si relaxeaza-ti bratele pe langa corp, avand privirea inainte. Ridica piciorul drept, in timp ce iti concentrezi toata greutatea pe stangul, si invers. Repeta aceasta miscare de 10 ori. Aceste exercitii iti tonifiaza si subtiaza coapsele, in timp ce te ajuta sa iti controlezi picioarele, printr-o miscare circulara, si iti intinde muschii, pe masura ce ridici piciorul intr-o parte.
exercitii pentru picioare subtiri

 

Exercitii pentru coapse frumoase

Stai pe piciorul stang si ridica piciorul drept, indoindu-l de la genunchi, in partea laterala. Indreapta calcaiul spre tavan si pozitioneaza piciorul drept in fata celui stang. Lasa in jos piciorul drept, apoi ridica-l cat poti de sus, ramanand in aceasta pozitie pentru cateva secunde. Repeta miscarea de 15 ori, apoi treci la piciorul stang.
exercitii pentru picioare subtiri
Intinde-te pe spate, cu genunchii indoiti si talpile pe podea, iar mainile lasa-le relaxate pe langa corp. Pune un prosop intre genunchi si strange-l cu putere, pentru a activa muschii coapselor. Ridica soldurile cat poti de sus si ramai in aceasta pozitie cateva secunde, apoi lasa-te in jos. Repeta miscarea de 15 ori.
exercitii pentru picioare
exercitii pentru picioare

Tine mainile pe langa solduri si apasa podeaua cu palmele. Indoaie genunchii in fata si tine-i apropiati, astfel incat degetele mari sa fie indreptate inainte. Apoi apleaca-te usor inainte si incordeaza muschii abdominali. Misca genunchii intr-o parte si apropie-i la loc de 20 de ori. Acest exercitiu pentru picioare subtiri nu numai ca iti sculpteaza coapsele, pe masura ce inchizi picioarele, dar tonifiaza si muschii abdominali si soldurile, in timp ce te apleci usor.

exercitii pentru picioare

„Broasca”, pentru picioare tonifiate

Intinde-te pe spate, cu bratele relaxate pe langa corp. Indoaie usor genunchii spre piept, in timp ce iti incordezi abdomenul. Curbeaza picioarele si intoarce genunchii intr-o parte, astfel incat sa se atinga calcaiele. Impinge, apoi, picioarele in fata si deschide-le intr-un unghi de 45 de grade. Indoaie-le, mentinand unghiul de 45 de grade si repeta miscarea de 15 ori.

exercitii pentru picioare subtiri

exercitii pentru picioare subtiri

Exercitii pentru intindere

Pentru a evita febra musculara si a creste flexibilitatea, incheie exercitiul cu miscari de intindere a muschilor. Incepe stand jos, cu genunchii relaxati, si incearca sa atingi podeaua cu barbia, pana cand simti ca ti se intind muschii. Ramai in aceasra pozitie timp de 30 de secunde, apoi relaxeaza-te. Pentru ca este un exercitiu de intindere, poti sa il faci o singura data.

exercitii pentru intindere

Tu cat de des faci miscare si ce exercitii pentru picioare subtiri preferi?

Sursa: divahair.ro

Foto front si main: shutterstock.com

Anunțuri

Etichete:, , , , , , , , , ,

Categorii: INGRIJIRE, Ingrijirea corpului, Natural, Sanatate, Sfaturi utile

Abonează-te

Subscribe to our RSS feed and social profiles to receive updates.

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s