Non ti scordar di me DR. TAFFI – un parfum de poveste

 IMG_20140423_125825  Recunosc, nu imi place sa vorbesc prea mult despre compozitia unui parfum pentru ca nu sunt o experta in ceea ce priveste deslusirea notelor sale de mijloc/baza/varf, acesta fiind si motivul pentru care obisnuiesc ca fiecarui parfum sa ii atribui cate o poveste.

     Asa pot explica mai bine sentimentul pe care mi-l transmite „potiunea magica” atunci cand o port.

„O femeie fara parfum e o femeie fara viitor ” – spunea Coco Chanel si foarte mare dreptate avea. In lumea mea parfumurile sunt de 3 feluri: cele care nu sunt pe gustul meu – nu imi exprima nimic, dar nici nu ma deranjeaza; parfumurile care „imi muta nasul” atunci cand le miros – prea tari, prea dulci; si parfumurile de care ma indragostesc iremediabil. Ultima categorie cuprinde acele momente cand: sunt in parfumerie si tocmai am descoperit ce inseamna „dragostea la primul puf”, fie l-am mirosit pe jacheta celei mai bune prietene, sau ca mi-a facut ziua mai buna cand la coada de la Posta, doamna din fata mea il poarta si o intreb cu sfiala ce parfum foloseste, caci zau daca te poti abtine sa nu afli.

   Pentru ca ati inteles cum sta treaba in lumea mea parfumata, Non ti scordar di me de la DR. TAFFI este unul dintre acele parfumuri a carui categorisire e evidenta si povestea lui incepe cu …

   O seara de primavara, cand vantul adie usor si razele unui asfintit cald te gadila subtil, compania cea mai buna e parfumul potrivit, cu un placut iz de iasomie, care te rasfete si sa te faca sa te simti ca pe o pajiste inmiresmata. Elegant, dar totusi jucaus. Puternic, dar intr-un mod placut. Atat de plin de viata … Non ti scordar di me ( Don’t forget about me ) e fix piesa secreta care sigur nu va fi uitata curand. Cel mai probabil vei fi si tu intrebata ce parfum porti, pentru ca zau daca te poti abtine, e chiar molipsitor.

 

Persistenta: 10 ore

Note de varf: piper, ienupar, bergamota

Note de mijloc: iasomie, Myosotis, lemn de cedru

Note de baza: lemn de santal, vetiver, ghimbir, vanilie

Cantitate: 60 ml

Pret: 109 lei

Il gasesti: aici

 

Acest articol este preluat integral de pe www.luciapopa.ro si reprezinta o parere personala.

Etichete:, , , , , , , , , , , , , ,

Categorii: FRUMUSETE & TREND

Abonează-te

Subscribe to our RSS feed and social profiles to receive updates.

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

