Marturisire: 7 femei isi impartasesc regretele cu privire la sex

Ti s-a intamplat vreodata sa vrei sa dai timpul inapoi pentru a schimba chiar si cateva minute…de sex? Sunt sigura ca regreti macar o partida de sex. Sunt sigura ca regreti macar o partida de sex din trecut, chiar daca in acel moment te-ai simtit oarecum bine. Cateva femei au avut curajul sa recunoasca si sa se destainuie cu privire la acest subiect. Tu ai avea curaul sa o faci?

In ceea ce priveste modul de gandire stim deja ca femeile si barbatii sunt doua linii paralele care se intalnesc de cele mai multe ori in pat, sau nici macar acolo.

Daca barbatii vin de pe Marte si femeile de pe Venus asta inseamna ca toti barbatii ar trebui sa fie niste aiuriti si nepasatori, iar femeile niste diafane si pretioase. Intr-adevar suntem mult mai delicate decat ei, si aici ma refer la adevaratele femei, cele care stiu sa se comporte ca o femeie in toata puterea cuvantului.

„Femeie nu te nasti, ci devii.” – Simone de Beauvoir

De asemenea tot auzim spunandu-se ca nu ar trebui sa regreti nimic din ceea ce ai facut pentru ca la un moment dat ti-ai dorit sa faci lucrul respectiv si chiar te-a bucurat.

Lucrurile nu stau la fel cand vine vorba despre sex.

Cum este el bun la toate, te scapa de durerile de cap, de nervi, de energia negativa, de durerile menstruale, ba chiar ne imbunatateste considerabil starea de sanatate, cateodata faci asta fara sa stii de ce, pur si simplu o faci, dupa care iti pare rau si nu mai poti da timpul inapoi.

Cateva femei au hotarat sa isi impartaseasca regretele cu privire la sex pentru ca, spun ele, fiecare dintre noi regretam macar o partida de sex de pana acum.

1. Elizabeth – 24 ani

„Regret o partida de sex cu seful meu. Dupa aceasta intamplare a trebuit sa mai lucrez cu el inca sanse luni de zile timp in care colegii carcoteau pe la spatele meu si nu era tocmai placut.”

2. Sam – 36 ani

„Cel mai mare regret al meu a fost faptul ca m-am indragostit de un gigolo. Era antrenor personal si era la dispozitia femeilor mai in varsta care plateau pentru serviciile lui sexuale. Cu toate astea, el nu considera acest lucru ca o tradare din partea lui.”

3. Monica – 23

„Imi pare rau ca am avut un iubit in primii doi ani de facultate pentru ca era clar ca nu o sa mearga si m-as fi putut distra mult mai bine daca eram singura.”

4. Jessica – 42

„Regret prima mea partida de sex, atunci cand mi-am pierdut si virginitatea. Nu intelegeam de ce toata lumea este atat de entuziasmata cand vine vorba despre asta. Pentru mine a fost o experienta dezastruoasa. Slava Domnului ca lucrurile s-au imbunatatit pe parcurs.”

5. Maria – 58

„Imi pare rau ca nu am avut parte de mai multe relatii si mai mult sex inainte sa ma marit cu iubirea mea din liceu.”

6. Lisette – 28

„Regret ca am facut sex cu un tip pe care l-am cunoscut pe internet. Ne-am intalnit si am facut sex fara sa mai aud de el dupa aceasta experienta.”

7. Lisa – 26

„Imi pare rau ca mi-am pierdut virginitatea atunci cand inca nu eram pregatita pentru asta. Am facut asta pentru ca toata lumea o facea si ma simteam oarecum presata de ceilalti si aveam un prieten pe care il iubean. Ma gandeam ca daca am sa fac acest pas cu el va fi mai bine si sentimentele noastre se vor intensifica, dar nu eram pregatita pentru acel moment.”

Sursa:  kudika.ro
Foto:  shutterstock.com

 

Etichete:, , , , , ,

Categorii: Dragoste si sex, Relatii

Abonează-te

Subscribe to our RSS feed and social profiles to receive updates.

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

