10 alimente care nu ingrasa

Atunci cand tii o dieta sau cand vrei sa incepi o lupta impotriva kilogramelor in plus, dincolo de un program bine stabilit si de o reteta tip care te poate ajuta sa slabesti in cel mai scurt timp posibil, iti oferim o lista de alimente care nu ingrasa si pe care le poti consuma fara sa fii nevoita sa te cantaresti in fiecare dimineata.

Daca iti vei realiza o lista a alimentelor care pot fi consumate oricand fara probleme, vei sti automat ce anume sa iti cumperi atunci cand mergi la supermarket. Asa ca nu te vei abtine numai de la mancare, ci si de la a cumpara ceea ce te dezavantajeaza.  Iti prezentam in continuare o lista de alimente de baza care nu ingrasa. Lista te va ajuta sa iti pregatesti meniul zilnic in cunostinta de cauza si in favoarea siluetei tale.

1. Fructe si legume

Toate fructele si legumele posibile – crude, inghetate, uscate sau gatite – sunt un aliat de baza in dietele pe care le tii si in meniul zilnic. In schimb, evita acele fructe folosite in anumite semipreparate care au si zahar, deoarece din acel moment, acestea isi pierd proprietatile benefice si se transforma in dusmani ai organismului tau.  Cel mai indicat este sa le consumi crude sau gatite cateva minute, la aburi.

2. Supe

Sunt foarte usor de pregatit si, un beneficiu nu foarte des intalnit, sunt extrem de satioase. O supa poate lua locul unei mese intregi, fara sa mai simti nevoia de un alt fel sau de desert. In plus, nu iti vor da niciodata impresia de mancare de dieta, care te indispune de cele mai multe ori. Dimpotriva, le vei consuma de placere, iar beneficiile sunt multiple.

3. Sosuri, condimente si alimente marinate

Cele trei reprezinta alte trei alimente de baza care nu iti vor afecta silueta, dimpotriva. Ele te ajuta sa adaugi mancarurilor aroma, aspect si savoare.

– ulei cu continut redus de calorii, ulei de masline

– maioneza dietetica, sau cel mai bine folosesti un iaurt fara grasime

– mustar

– pasta de tomate, sos de tomate si suc de rosii, ketchup

– otet: din vin, de mere, cu tarhon

– suc de lamaie

– usturoi, ceapa

– condimente: scortisoara, cuisoare, ghimbir, chimion, nucsoara, coriandru, curry, boia,

– verdeturi: busuioc, tarhon, cimbru, rozmarin, marar, arpagic, foi de dafin

4. Deserturi reci

Nu iti refuza desertul. Trebuie doar sa il inlocuiesti pe cel cu multe calorii cu unul slab in calorii. Consuma dupa fiecare masa un iaurt dietetic, simplu, gem sau compot din diverse fructe sau cateva lingurite de serbet care iti pot potoli pofta de dulce. Incearca sa-ti prepari singura compotul, cel din comert are cu siguranta zahar adaugat. Daca iti plac iaurturile cu fructe afla ca zaharul alb rafinat pe care acestea il contin nu este prietenul dietei sau al sanatatii. Alege un iaurt simplu, adauga o lingura de miere si fructele preferate.

5. Bauturi

Evita tot ceea ce poarta eticheta de “indulcit naturale” si “suc de fructe indulcit”. Alege in schimb:

– cafea si ceai negru, neindulcite

– ceaiuri si sucuri dietetice

– bauturi fara calorii, cu arome de: cola, portocale, ciocolata

– sifon: simplu sau aromat

6. Cereale

Au devenit extrem de populare, deoarece iti asigura in special un mic dejun satios si sanatos, fara sa te ingrase. Ai la dispozitie o multitudine de sortimente si marci. Le poti alege in special pe cele care specifica faptul ca iti protejeaza silueta. Evita-le insa pe cele imbogatite cu ciocolata.

7. Creme de intins pe paine


– crema de arahide

– gemuri cu continut redus de zahar sau gelatina cu un continut caloric cuprins intre 10 si 40 de calorii.

8. Paine


Da, ai voie sa consumi paine. Trebuie doar sa o alegi pe cea potrivita. In plus, important este sa te obisnuiesti cu aceste tipuri de paine, deoarece revenirea la painea obisnuita nu face decat sa iti anuleze efortul anterior.

– paine dietetica cu maxim 40 de calorii de felie

– paine integrala sau chifle

9. Alimente cu proteine

– legume: fasole, mazare, linte

– soia si derivate din soia

– fructe de mare proaspete sau congelate

10. Aperitive

– vei incerca sa combini alimente din lista de mai sus si astfel stii sigur ca nu te-ai abatut de la reguli si ca nu lasi nici senzatia de foame sa isi faca de cap.

Continutul de calorii se va diferentia de la produs la produs, in functie de brandul de la care achizitionezi respectivul aliment. De aceea, nu uita sa consulti tabelul cu substante nutritive de pe spatele ambalajului.

Sursa:  mayra.ro

Foto front si main:  shutterstock.com

Anunțuri

Etichete:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Categorii: Celulita & slabire, INGRIJIRE, Nutritie

Abonează-te

Subscribe to our RSS feed and social profiles to receive updates.

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s