Scapa de celulita in timpul sezonului rece. 4 pasi obligatorii!

Cosmarul tuturor femeilor, celulita, devine doar o amintire urata odata cu venirea iernii. Obligate din cauza frigului sa ne infofolim, ascundem si imperfectiunile care ne fac sa ne jenam in timpul verii, iar cu asta, multe dintre noi, consideram ca am rezolvat problema.

Totusi, nu uita ca iarna este cel mai indicat anotimp pentru a incepe un program strict si pentru a urma proceduri care sa diminueze sau chiar sa elimine aspectul de coaja de portocala.

Urmeaza 4 pasi obligatorii ca sa scapi de celulita pana la primavara!

1. Fii atenta la alimentatie

Introdu in dieta ta zilnica alimente care ‘lucreaza’ in locul tau. Unele alimente au puterea miraculoasa de a topi grasimea.

Iata ce poti manca iarna pentru a slabi si a scapa de celulita:

Mustar boabe

Cumpara mustar boabe! Turmericul, substanta activa din boabele de mustar, cea care ii da culoarea galbena specifica, incetineste dezvoltarea tesutului adipos. Asadar, nu-ti ramane decat sa consumi cat mai mult mustar boabe pe timpul iernii.

Scortisoara

Scortisoara este vedeta iernii si in plus, te ajuta sa ai si o piele frumoasa. Doar un sfert de lingurita cu scortisoara in mancare previne scaderea nivelului de insulina de dupa masa, care ii semnaleaza creierului sa inmagazineze grasimea in loc sa o arda.
Adauga scortisoara in cerealele de dimineata, in iaurt sau cafea.

Portocale

Portocalele te ajuta sa previi cresterea in greutate, datorita continutului ridicat de flavone, substante celebre pentru arderea grasimilor. Potrivit unui studiu aparut in American Journal of Clinical Nutrition femeile care au consumat multe flavone s-au ingrasat foarte putin pe o perioada de 14 ani.

2. Fa miscare 

Oricat de dur ar suna adevarul, fara miscare nu vei avea rezultate asa ca apuca-te serios de treaba! Pentru rezultate vizibile, secretul sta in combinarea tipurilor de antrenamente deci combina exercitiile cardio cu cele pentru forta.

Exercitiile cardio sunt benefice pentru inima, plamani si te ajuta sa arzi calorii, in timp ce exercitiile pentru forta construiesc tesutul muscular si, de asemenea, ard calorii, chiar si dupa ce te-ai oprit.

Iata ce recomanda specialistii: 

– Pentru incalzire: doua minute pe banda de alergat, bicicleta eliptica sau stationara.

– Cardio: 15-20 de minute la 70-80% din rata maxima a batailor inimii.

– Pentru forta: trei seturi de exercitii pentru grupele mari de muschi, a cate 10-12 repetari; lucreaza miscari simple, cum ar fi genuflexiuni, fandari, flotari, flotari la paralele; poti folosi greutati sau aparatele speciale daca mergi la sala.

citeste continuarea pe ele.ro

Sursa:  ele.ro

Foto:  shutterstock.com

Anunțuri

Etichete:, , , , , , , , , , , , ,

Categorii: Celulita & slabire, INGRIJIRE

Abonează-te

Subscribe to our RSS feed and social profiles to receive updates.

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s