Slabeste sanatos! 7 metode pentru a-ti stimula arderile metabolice

Cei mai multi dintre noi au un metabolism lent iar acest lucru poate ingreuna foarte mult orice “misiune’ de a pierde in greutate. O astfel de problema are insa si alte implicatii.

Poti obosi mai usor si simti ca esti mereu limitat. Cu toate acestea, exista insa catvea metode naturale de a-ti creste arderile metabolice, fara sa iei suplimente si sa iti bombardezi organismul cu produse sintetice.

1. Fa-ti exercitiile dimineata

O serie scurta de exercitii intense in fiecare dimineata poate face minuni pentru metabolismul tau si pentru silueta. Mai mult de atat, atunci cand faci miscare, in organismul tau este eliberata o cantitate mai mare de serotonina care te va ajuta sa iti incepi ziua cu zambetul pe buze.

Nu trebuie sa iti sacrifici prea mult din timpul tau. Este suficient sa faci miscare timp de 20-30 minute, impartite astfel: 5 minute de antrenament intens, 2 minute foarte lent apoi o iei de la capat.

2. Include in dieta ta mai multe alimente picante si condimente

Condimentele picante iti pot ajuta organismul sa creasca arderile metabolice. Piperul, chimionul si curcuma sunt ideale in acest sens. Nu exagera insa cu ele pentru ca o cantitate prea mare poate fi foarte nociva. Alte astfel de mici delicii culinare care te pot ajuta sa slabesti sunt scortiosoara, cardamomul., ghimbir, nucsoara.

3. Desigur, hidrateaza-te

Atunci cand vrei sa pierzi in greutate, apa este cel mai bun prieten al tau. Curata organismul, intinereste pielea, da senzatia de satietate si incetineste imbatranirea premature a celulelor. In plus, nu te costa niciun franc.

4. Ai grija de tiroida ta

Ca sa functioneze corect, tiroida are nevoie de selenium, zinc si iod. Ca sa te asiguri ca organismul tau primeste toate aceste elemente esentiale, tot ce ai de facut este sa incluzi nucile in alimentatia ta, precum si alge sau fructe de mare.

5. Nu uita de micul dejun

Chiar daca esti mereu pe fuga, trebuie neaparat sa iti faci timp pentru micul dejun. Atunci cand te trezesti, organismul tau nu a mai primi nutrieti de 8-10 ore si daca prima ta masa va fi abia la pranz sau chiar mai tarziu, organismul va incepe sa se autoconsume si primul lucru afectat va fi masa musculara. Acest lucru duce automat la incetinirea arderilor metabolice

6. Serios, nu mai manca dupa ora 7

Din pacate, stilul de viata al celor mai multi dintre noi de indeamna sa trecem peste micul dejun si sa manacam cina foarte tarziu si foarte mult. De asemenea, cei mai multi dintre noi nu se dau inapoi de la a rontai chiar si dupa masa de seara.

Ideal ar fi ca cina sa fie servita cel mai tarziu la ora 7, insa poti faca rabat de la aceasta regula si sa mananci cu cel putin 3 ore inainte sa te culci.

7. Creste-ti masa musculara

Chiar daca ti se pare ca masa musculara bine definita este necesara doar pentru sportivii de performanta, nu este chiar asa. O masa musculara mai dezvoltata inseamna arderi mai rapide. Nu trebuie sa te muti cu totul in sala de antrenamente si nici sa iti cumperi haltere.

Este suficient sa incluzi in antrenamentul tau cateva exercitii cu greutati pe care le poti improviza din sticle pline cu apa.

Sursa:  kudika.ro

Foto:  shutterstock.com

Anunțuri

Etichete:, , , , , , , , , , ,

Categorii: Celulita & slabire, INGRIJIRE, Sanatate

Abonează-te

Subscribe to our RSS feed and social profiles to receive updates.

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s