9 super alimente pentru sanatatea parului!

Alimentatia joaca un rol foarte important in mentinerea unui par sanatos. Daca ne hranim corespunzator, efectele se vor vedea aproape pe nesimtite. Parul devine matasos, straluceste si emana vitalitate.

Desigur, nu doar alimentatia este esentiala in acest sens. Conteaza si consumul de alcool, cafea si fumatul dar si nivelul de stres din viata noastra. Cu toate acestea, drumul catre un life-style sanatos va incepe mereu cu o alimentatie sanatoasa. Vezi care sunt cele mai bune 9 alimente pentru parul tau.

1. Somonul

Pentru ca somonul este bogat in proteine si vitamina D si omega-3, elemente esentiale pentru sanatatea parului. Omega-3 este un acid gras de care corpul are nevoie, in special pentru sanatatea parului. Aceasta substanta se gaseste de asemenea in hering, sardine, macrou, dar si avocado, seminte de dovleac si nuci.

2. Nucile

Pe langa acidul gras omega-3 deja mentionat, nucile contin biotin si vitamina E care ajuta foarte mult parul. Biotinul ajuta la prevenirea caderii parului. De asemenea, nucile contin cupru, un mineral care ajuta la a ne mentine culoarea naturala a parului luminoasa.

3. Stridiile

Stridiile sunt bogate in zinc, iar lipsa acestui element poate duce la caderea parului, la uscare si tocirea sa. Zincul se mai gaseste si in cerealele integrale si in painea din cereale integrale, dar stridiile pot aduce in organism si un aport benefic de proteine in acelasi timp. Fara suficiente proteine in corp, corpul nostru nu poate inlocui firele de par care cad. Fara proteine, parul se subtiaza, devine fragil si uscat.

6. Spanacul

Fierul bate carotenul, acidul folic si Vitamina C, elementele esentiale pe care le contine spanacul ajuta la mentinerea sanatatii firelor de par si a scalpului.

Alte vegetale cu aceleasi proprietati, recomandate sunt brocoli, nap sau stevie.

7. Lintea

Lintea este atat de bogata in proteine, fier zinc si biotin, de aceea este atat de iubita de vegetarieni si vegani! Dar datorita proprietatilor sale, lintea este un aliment complex care ajuta si sanatatii parului.

8. Iaurtul

Iaurtul contine vitamina B5, foarte benefic pentru sanatatea parului si de asemenea Vitamina D. Cercetarile din ultimii ani leaga sanatatea parului de existenta vitaminei D in corpul nostru.

9. Afinele

Afinele sunt bogate in o multime de nutrienti necesari corpului nostru, dar mai ales sunt bogate in Vitamina C. Prea putina vitamina C in dieta noastra poate duce la caderea parului.
Alte optiuni ar mai fi fructele kiwi, capsunele si rosiile.

Sursa:  garbo.ro

Foto:  shutterstock.com

Anunțuri

Etichete:, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Categorii: INGRIJIRE, Ingrijirea parului, Natural

Abonează-te

Subscribe to our RSS feed and social profiles to receive updates.

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s