Dieta cu struguri negri: slabesti 4 kilograme in 6 zile

Strugurii negri sunt vedetele incontestabile ale toamnei. Plini de vitamine, minerale si substante antioxidante, aceste fructe delicioase te ajuta sa-ti imbunatatesti starea de sanatate, sa-ti detoxifici organismul si, mai presus de toate, sa slabesti.

Sunt multe persoane care spun ca nu poti slabi mancand struguri negri, intrucat contin cantitati generoase de zahar, insa acesta este doar un mit.

In realitate, daca te straduiesti sa ai o alimentatie sanatoasa, faci putin sport, dormi 8 ore pe noapte si iti hidratezi organismul, vei slabi 4 kilograme in 6 zile cu dieta cu struguri negri.

Cum te ajuta strugurii negri sa slabesti

Strugurii negri sunt surse excelente de vitamine (A, B1, B2, acid folic, C, E si K), minerale (calciu, fier, mangan, zinc si cupru). La toate acestea se adauga si o cantitate impresionanta de antioxidanti, substante care iti protejeaza organismul de radicalii liberi si previn boli grave, cum ar fi cancerul. Resveratrolul este doar una dintre substantele antioxidante din strugurii negri. El te ajuta sa ai o piele mai frumoasa si amana aparitia ridurilor.

Dincolo de acest aspect, strugurii negri sunt si o sursa excelenta de fibre, substante nutritive menite sa-ti potoleasca foamea si sa prelungeasca senzatia de satietate. Odata ce mananci jumatate de ciorchine de struguri negri, te simti satula si iti suprimi poftele alimentare, astfel ca nu mai acumulezi calorii goale din gustarici nesanatoase.

Un alt beneficiu major al strugurilor negri pentru silueta este apa. Strugurii contin apa intr-o proportie foarte mare, iar dupa cum stii apa este esentiala pentru curatarea organismului si dobandirea senzatiei de indestulare.

Continutul caloric al strugurilor negri nu este de speriat. 200 de grame de struguri negri iti furnizeaza aproximativ 110 calorii. Spunem aproximativ, intrucat exista mai multe sortimente de struguri negri, unii mai dulci, altii mai acrisori. In cantitatea de struguri negri mentionata, se gasesc 29 de grame de carbohidrati, dintre care 25 de grame sunt zaharuri.

Aceste zaharuri se absorb lent in sange si nu provoaca o crestere brusca a glicemiei, asa cum se intampla in cazul dulciurilor procesate.

citeste continuarea pe ele.ro

– de Laura Galan

Sursa: ele.ro

Foto:  shutterstock.com

Anunțuri

Etichete:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Categorii: Celulita & slabire, DIETA, INGRIJIRE, Nutritie

Abonează-te

Subscribe to our RSS feed and social profiles to receive updates.

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s