Dieta: Cum sa slabesti rapid inainte de Sarbatori

Sarbatorile se apropie si iti doresti sa poti purta rochia preferata fara a-ti face griji in privinta kilogramelor. De aceea iti propunem o dieta de slabire rapida inainte de Sarbatori.

Plan de dieta

Pentru ca ne aflam inca in Postul Craciunului este indicat sa nu schimbam alimentatia, ca atare planul dietei va fi unul vegetarian.

dieta de slabire rapida inainte de Sarbatori
Este important sa alegeti preparatele indicate si sa ajustati portiile, mai exact nu se consuma la o masa mai mult de un singur fel de mancare si volumul preparatului nu trebuie sa depaseasca un bol mediu (castron mediu).

Alimente permise la micul dejun

dieta de slabire rapida inainte de SarbatoriMicul dejun nu se evita, iar daca obisnuiti sa va treziti tarziu atunci puteti considera micul dejun ca fiind prima masa din zi. Aceasta masa este foarte importanta, regland metabolismul si bioritmul hormonal si de asemenea echilibreaza digestia. De aceea este indicat ca alimentele de la micul dejun sa nu fie acide.

Ce puteti consuma la mic dejun:

- o supa de legume de crutoane sau o supa crema de legume;

- cereale integrale cu lapte de soia;

- fructe neacide: banana, mango, gutuie, pepene in sezon, pomelo, avocado etc.

- o salata mica de legume neacide, astfel ca salata nu trebuie sa contina varza, gulie, conopida, ceapa, rosii, praz.

- Un pahar mare de suc natural de fructe cu lapte de soia (fructe neacide);

- Felii de paine prajite cu miere/dulceata – dar nu cu ciocolata sau unt ori margarina fiindca acestea contin grasimi si nu este indicat sa combinati carbohidratii (din paine) cu grasimile;

- Pateu vegetal cu legume si crutoane;

Gustare

Inainte de masa de pranz puteti consuma o gustare care consta intr-un fruct sau o leguma, de preferat consumata in stare proaspata.

Dieta rapida – masa de pranz

dieta de slabire rapida inainte de SarbatoriLa masa de pranz este indicat sa mancati caloric, fiind masa cea mai consistenta din zi. Puteti consuma la pranz:

un bol mare de ciorba de legume, eventual supa crema de legume cu crutoane, aceasta fiind mai consistenta;

- preparate la cuptor cu cartofi sau orez;

- paste – dar in protii mici, sunt foarte calorice;

Gustare

Se recomanda sa consumati fructe, acestea sunt energizante si totodanta sunt considerate alimente cu calorii negative. Le puteti consuma in salate de fructe, amestecate cu fructe oleaginoase care contin grasimi bune de care organismul are nevoie (uleiuri naturale): nuci, arahide, alune, migdale etc.) puteti consuma si compot de fructe.

Dieta rapida: cina

Este idnicat sa luati cele cinci mese pe zi, fiindca un numar mic de mese zilnice “pacalesc” organismul ca se afla in stare de “foamete”, astfel incetineste metabolismul si declanseaza toate sistemele de depozitare, rezultand surplusul de kilograme sau incapacitatea de a slabi chiar si la o masa pe zi. Medical spunem ca se produce o stare de hiperinsulinemie care predispune la ingrasare. Mesele dese comuta metabolismul pe slabire.

dieta de slabire rapida inainte de SarbatoriCe puteti consuma la cina:

se recomanda alimente mai putin energizante pentru calmare si pentru un somn bun;

- puteti consuma garnituri de legume preparate prin fierbere sau la cuptor;

- o supa dulce cu sau fara crutoane;

- ca bauturi sunt indicate ceaiurile de musetel, sunatoare, tei, ceaiuri care combat stresul si va pregatesc organismul pentru un somn sanatos.

Recomandari in dieta de slabire:

- nu adaugati mai mult de o lingura de ulei la preparatele gatite, uleiul este deosebit de caloric;

- nu consumati niciun prepart prajit. Legumele le puteti gati pe gratar cu aburi (frigarui), prin fierbere sau la cuptor.

- Nu consumati semipreparate din comert, cornuri, produse de patiserie si cofetarie (chiar daca sunt de post!), biscuiti, snack-suri, fast food si nici dressinguri. Doar preparate gatite si recomandat este sa fie gatite de dumneavoastra pentru a nu adauga ulei in exces si nici condimente chimice (sunt bune doar acele condimente din planta uscata si faramitata, fiind vizibil continutul vegetal si nu condimente la cuburi, prafuri, sosuri).

- Ca bauturi se recomanda doar apa plata peste trei sferturi din lichidele consumate zilnic, suc natural facut in casa, o ceasca de cafea pe zi, lapte de soia.

Sursa: kudika.ro

Etichete:, , , , , , , , , , , , , , ,

Categories: DIETA, Nutritie

Abonează-te

Subscribe to our RSS feed and social profiles to receive updates.

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Completeaza detaliile de mai jos sau apasa click pe una din imagini pentru a te loga:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s